loading...
کسب درامد از قدرتمندترین بازاریابی شبکه ای دنیا
نتورکر بازدید : 71 چهارشنبه 21 دی 1390 نظرات (0)

تاثیرات محصول به صورت جزء در بدن :
1- آب که حلال اولیه برای ویتامین ها و مواد معدنی است رادر تمام قسمتهای بدن جابجا می کند .
2- سطح اکسیژن خون را افزایش می دهد .
3- تقویت و شارژ دستگاه تناسلی و غریزه جنسی و بیماری های مربوط به آن
4- کمک به دفع مواد زاید معدنی در سلولها ، کبد و کلیه همچنین سوخت وساز بهتر در سیستم گوارشی
5- در درمان بیماری های عصبی مانند بد یا کم خوابی ، استرس ، نگرانی ، افسردگی ، تشنج و... بسیار موثر است .
6- برای بیماریهای غیر ویروسی مانند: میگرن ، دیابت ، ام اس ، آسم ، بیماری های مربوط به مخچه و تعادل و... 100% مفید و تاثیر گذار است .
7- جلوگیری از روند پیری و ترمیم چین و چروک بر روی پوست
8- استحکام و قابلیت مفاصل رابالا می برد .
9- برای عملکرد صحیح دستگاه تنفسی بسیار مفید است .
10- با تاثیر مستقیم بر روی سلولهای سفید بدن که وظیفه محافظت از بدن رادارند باعث بالابردن کارایی سیستم دفاعی بدن می شود .
11- به بهبود خارق العاده التهابات کمک می کند و دردها را تسکین می دهد .
و یکی از مهمترین خصوصیات

این محصول از 12 نوع کریستال معدنی که در سطح مولکولی به هم متصل شده است اختراع شده و یک فرکانس با ارتعاش 127 مگا سیکل ( سیکل واحد اندازه گیری فرکانس می باشد ) یا ریتم بتا ساطع می کند که این انرژی را ؛ انرژی اسکالر نیز می نامند .که باعث تمیز و تصفیه و در نهایت انرژی زایی سلولها می شود.

طراحی و ساخته شده با استفاده از مواد معدنی ویژه و منحصربه فردی که در یک قاب تیتانیومی با استفاده از فناوری های نانو جایگذاری شده وبا استفاده فناوری  Aftانرژی دهی شده است.

این محصول از 12 نوع کریستال معدنی که در سطح مولکولی به هم متصل شده است اختراع شده و یک فرکانس با ارتعاش 127مگا سیکل (سیکل واحد اندازه گیری فرکانس میباشد) یا ریتم بتا ساطع می کند که این انرژی را؛ انرژی اسکالر نیز مینامند. که باعث تمیز و تصفیه و در نهایت انرژی زایی سلولها میشود.



انرژی اسکالر به طور طبیعی از زمین  ساطع می شود اما جمعیت و تکنولوژی های دیگری ساخته  شده توسط بشرموانعی برای آن است. بدن ما یک  باتری کوچک است که  70 تا 90 میلی ولت را هنگام  سلامتی پمپاژ می کند. سلولهای ضعیف ویا سرطانی 15 تا20 میلی ولت دارند، بنابراین ممکن است  انرژی اسکالر ازفعال شدن سلولهای  سرطانی جلوگیری  نماید .

 

بی نظمی ها در میدان انرژی بیولوژیکی بدن را بازسازی می کند.

به کاهش درجات تنش وارده بر بدن کمک می کند.

سیالات و سلولهای بدن را انرژی دهی می کند.

آبی را که ما می نوشیم هوایی را که تنفس می کنیم وغذایی را که می خوریم انرژی زنی می کند.

اثرات مضر( از لحاظ انرژی) را از آب آشامیدنی، وهوای تنفسی و غذای ما می گیرد وآنها را خنثی می کند.

توازن طبیعی را به میدان انرژی بیولوژیکی باز می گرداند وآنرا نیرومندتر می سازد.

انرژی مارا بالا می برد و جریان انرژی در بدن را تقویت می کند.

عملکردهای حیاتی بدن را تحریک می کند وسیستم ایمنی را از طریق تسهیل جابجایی و رسیدن اکسیژن به سلول ها تقویت می کند.

میدان انرژی بیولوژیکی انسان،قبل و به از استفاده از امپندنت آمگا

فن آوری آمیزد Amized که در محصول Ampendant ام پندنت  به کار رفته در انحصار کمپانی آمگا گلوبال قرار دارد و از گروهی از دانشمندان پزشکان و فیزیک و شیمی دا نها در تولید این محصول استفاده شده و مخترع آن آقای دکتر لاینز  (dr.ian lyons ) دارای پروفسرای فیزیک کوانتوم ، جراح  و مهندس شیمی در کشور آلمان می باشد

 

این فن آوری در طول بازه زمانی 15 سال تحقیق و به کارگیری فیزیک و میکانیک کوانتوم ایجاد و توسعه یافته است.

در محصول ام پندنت از مواد معدنی استفاده شده که قوی ترین تبدیل کنندهای انرژی هستند که اثرات شگفت انگیز را روی بدن انسان میگذارد منجمله :پاکسازی، تقویت،ذخیره سازی،تمرکز،انتقال ،تبدیل،جذب،حمایت و نگهداری انرژی فوق العاده میباشد.

از آنجایی که بدن ما حدود 70 تا 90 درصد از آب تشکیل شده ؛ ام پندنت هیدرات بدن را حدود 5/23 درصد و همچنین اکسیژن خون را حدود 6/9 درصد افزایش میدهد و میتواند کیفیت تغذیه ای غذا را بهبود ببخشد و زمان حیات سلول ها و اندام ودر نهایت بدن را افزایش دهد.

 

این محصول از 12 نوع کریستال معدنی که در سطح مولکولی به هم متصل شده است اختراع شده و یک فرکانس با ارتعاش 127مگا سیکل (سیکل واحد اندازه گیری فرکانس میباشد) یا ریتم بتا ساطع می کند که این انرژی را؛ انرژی اسکالر نیز مینامند. که باعث تمیز و تصفیه و در نهایت انرژی زایی سلولها میشود.



انرژی اسکالر به طور طبیعی از زمین  ساطع می شود اما جمعیت و تکنولوژی های دیگری ساخته  شده توسط بشرموانعی برای آن است. بدن ما یک  باتری کوچک است که  70 تا 90 میلی ولت را هنگام  سلامتی پمپاژ می کند. سلولهای ضعیف ویا سرطانی 15 تا20 میلی ولت دارند، بنابراین ممکن است  انرژی اسکالر ازفعال شدن سلولهای  سرطانی جلوگیری  نماید .

مزایای امپندنت امگا شامل موارد زیر است:

 

امپندنت آمگا به شما کمک می کند تا در برابر تنش های اعمال شده در طول زندگی روزمره مقاوم شوید،همزمان با اینکه ظرفیت بدن شمارا برای مبارزه با اثرات منفی وارد شده در یک محیط آلوده از لحاظ الکترو مغناطیسی بالا می برد.

 

امپندنت برای تشدید در انرژی نقطه صفر طراحی شده است تا به میدان انرژی بیولوژیکی بدن ما کمک کند خودش را به شرایط توازن طبیعی اش بازگرداند.

برچسب ها دعوت به همکاری , بازاریابی شبکه ای , نتورک مارکتینگ , نت ورک مارکتینگ , آمگا گلوبال , آمگا گلوبال اینترنشنال , آمگا گلوبال اینترنشنال ال ال سی , امگا , آمگا گلوبال کیش , بازاریابان ایرانیان زمین , شرکتهای نتورک مارکتینگ , مجوز بازاریابی شبکه ای , مجوز نت ورک مارکتینگ در ایران , مجوز دفتر نمایندگی نتورک در ایران , مجوز دفتر نمایندگی بازاریابی شبکه ای در تهران , دفتر نمایندگی آمگا گلوبال در تهران , آخرین اخبار بازاریابی شبکه ای , آخرین اخبار نتورک مارکتینگ , قوانین بازاریابی شبکه ای در ایران , قوانین نت ورک مارکتینگ در ایران , معرفی شرکتهای هرمی , قوانین بین المللی بازاریابی شبکه ای؛ پلن های درآمدزایی نتورک مارکتینگ , باینری , ام ال ام , محصولات مغناطیس درمانی , خصوصیات مغناطیس درمانی , آموزش های نتورک در ایران , آموزشهای بازاریابی شبکه ای در ایران , آرون کمر , اریک بنکس , بایو انرژیتیک , ای اف تی , درآمد نت ورک , تصاعد واقعی , بهترین محصول نت ورک , Network Marketing , Amega Global , Amega Global International , AGL , Amega Global International LLC , Amega Global Kish , Bazaryaban Iranian Zamin , BIZ , Plan , NetworkMarketing Company , Network Marketing In Iran , FTC , DSA , binary , MLM , Magnetic Trophy , Bio Energetic , Arun Kemer , Eric Banks ,
ارسال نظر برای این مطلب

نظرات برای این پست غیر فعال میباشد .
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 13
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 6
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 6
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 6
  • بازدید ماه : 6
  • بازدید سال : 12
  • بازدید کلی : 2,479